کسب درآمد از اینترنت و آموزش

کسب راحت 1 تا 10میلیون درآمد در ماه

کسب درآمد از اینترنت و آموزش

کسب راحت 1 تا 10میلیون درآمد در ماه

کسب درآمد از اینترنت و آموزش

بهترین روش ها و کار های جدید و به روز برای کسب درآمد ماهانه بین 1 تا 10 میلیون حتی بیشتر
بهترین مرکز آموزشی کسب درآمد اینترنتی و خانگی با روزانه فقط چند ساعت وقت و به صورت
پاره وقت ولی با درآمد بالا
آموزش کسب درآمد از جست و جو گوگل،استخراج ارزهای دیجیتالی
ایده های جدید کسب درآمد از تلگرام،توییتر و فیسبوک
اید های کسب درآمد با سایت خودت

آخرین مطالب

جذب ممبر تلگرام بخش اول

جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۰۲ ب.ظ

با سلام خدمت شما عزیزان من حجت مهرنیا از تیم Eiro با آموزش جذب ممبر های تلگرام در خدمت تون هستم.

متشکرم که این آموزش رو می خونید.راستشو اگه بخواین ما اول تا اخر این آموزش به صورت خودمونی آموزش می دیم چون تجروبه نشون داده آموزش آدم باهاش احساس راحتی و خودمونی بکن راحت اون آموزش رو یاد میگیر.حالا بریم سروقت آموزش.

خوب شما وقتی که می خوای کانال بزنی باید چند نکت رو دقیق و خوب بدونی تا بتوانی ممبر های تلگرامی رو بهتر جذب کنی.

1.موضوع کانال و مخاطب شناسی

                                      موضوع کانال

شاید برای شما سئوال پیش بیاد که شاید نتوانیم موضوع تازه ای بیابید و باید موضوع تکراری بزنید و حتمأ درآن موضوع حرفی برای گفت نخواهی داش.همینجا صبر کن تمامی این افکار رو از سرت پاک کن خودت راحت می تونی به خودت ثابت کنی که می تونی فقط کافیه یه سر توی کانال های تلگرامی بچرخی تا ببین چنصد کانال با موضوع تکرار باهم باز هم موفق و درآمد دار هستن  شما هم می توانید با راه نمای های من در این مطلب به موفقبت و درآمد برسید.

اول از همه شما بایدبگردی و پرس و جو کنی که نیاز ممبر داخل تگرام چیه بعد از اینکه از چندینفرد پرسید که چه نیاز های دارند.(فرقی نمی که می تونی از افراد خانواد خودت شروع به پرس وجو کنی)باید ببینی چه کار های برای رفع نیاز آن می توانی انجام بدهی یا موضوعی برای رفع نیاز آن ها پیدا کنی.

مثلا خودتو جایه ممبری بزار که داخل کانال اهنگ جوین می شه نیازشما از این جوین این که اهنگ هایی جدید رو بدون دردسر یا اهنگ های دلخواهتو دانلود و گوش کنی.

خوب خودتون بگید شما داخل کانال کی فقط اهنگ میزاره می مونید یا کانالی که کاور اهنگ،اهنگ،متن اهنگ و.. میزار می مونید معلوم تو کانال دومی چون اون نسبت به کانال اولی نیاز های بیشتری رو رفع می کن.

خوب کانال ما همه تو هر موضوعی که هست باید نسبت رقبایی ما در موضوعمان به مراتب بهتر و نیاز ها یبیشتری رو بر طرف کن چجوری از رقبا جلو بزنیم خیلی راحت فقط کافیه بریم به کانال ها شون یه سر زنیم و ببینیم چه نیاز های رو برطرف و چه نیاز های رو برطر نمی کنند تا ما جبران آن ها رو کنیم.

                                      مخاطب

خوب حالا باید بریم ببینیم مخاطب های موضوع ما کی ها هستن، اگه کانالمون موضوعش اهنگ رپ باشه مشخصأ مخاطبانه ما جوان های دهه 80 هستن که بیشتراین چیزا رو گوش می دن یا اگه اهنگ پاپ هستش معمولأ همه جامع اونو گش میدن و به نظر من کانالی که همه سبک اهنگ بزار بهتر ازکانالیه که فقط از سبک پاپ میزاره.

خوب اصلأ چرا باید مخاطبامونو بشن اسیم؟

خوب دوستان و قتی من مخاطبمو بشناسم که نجون می تونم برم از خودش یا چندتا نجون دیگه بپرسم مثلا یک کانال موزیک چجوری دوس داری با چه ویژگیاتی و... و این به جذب مخاطباهایی بیشتر به من کمک می کنه. 

و حتی در تبلیغ کردن هم به دردم می خور که بفهمم چه جور تبلیغی درس کنم که نجون پسند باشه

به هر حال متشکرم که وقت گذاشتی بخش اول آموزش رو خوندی و من هم خیلی خوش حالم که توانستم چیز های مفیدی که بدرد شما خواهد خورد منتظر بخش دوم این آموزش باشید من از خداوند می خواهم که شما هم بتوانی موفقیت کسب کنید.

بخش دوم رو به زودی منتشر خواهم کرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی